alkohol is good-shit

I fredags var jag på 20års fest,det var väldigt kul och trevligt ;-) Vi drack mycke sprit och sen testade jag att dricka äppelkaksvin,den var rättså god;-) Jag tyckte Fredrik och Sigge var roligast på festen. Jag var halvfull. Dom var fullast hela fall de vad jag tyckte dom var. Sen gick vi och fyllokäka på mc. Sen drog vi till San Marino krog. Runt halv ett så gick jag hem och hämtade ciggareter,var lite röksugen. Sen gick jag tillbacks till dom andra. Där blev det shot-tävling mellan mig,Fredrik och Tobbe ;-) Jag kom på andra plats,bättre än sist. Sen stannade vi tills krogen stängde vid 2.00 eller 02.30. Jag tycker krogar ska vara upp senare. I förra vefisk gjorde jag en tatuering på handleden. Den blev as bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0